Просування підприємства в мережі Інтернет

Щоб отримувати прибуток в кризові часи, промислові підприємства мають активно просувати свою продукцію. Тому компанії досліджують потреби цільової аудиторії та адаптують свої продукти під даний тренд. В результаті зростає дохід та розширюється доля ринку. Але, як забезпечити безперервний процес просування промислової компанії в Україні, отримувати онлайн-замовлення та зменшувати залежність від тривалих ланцюжків реалізації. Читайте далі про засоби просування підприємства в мережі інтернет від компанії Web Marketing Company

Ефективна стратегія просування компанії допоможе нівелювати вплив не ринкових факторів на розвиток підприємства. Результатом даного підходу стане розширення асортиментної групи; нішування; збільшення обсягу продажів продукції; освоєння частини ринку в регіоні; вивід нових послуг, що супроводжують товар.

Просування підприємства простими словами

Просування підприємства — це комплекс маркетингових заходів, спрямованих на розповсюдження та донесення інформації до споживача про переваги підприємства, його товари та послуги. Заходи просування компанії здійснюються у ринковому середовищі (ніші), де виявляють споживчі потреби та задовольняють їх. В результаті просування, відбувається ріст попиту на продукцію, бренд компанії стає більш впізнаваним серед клієнтів та партнерів.

засоби просування підприємства

З'являється довіра, тому зростають продажі товару. Просування промислового підприємства має більше етапів, тому потребує фахового підходу, залучення маркетингових сервісів, онлайн-інструментів для налагодження комунікації з клієнтами.

Засоби просування підприємства

  • Медійна реклама в пошуковій мережі Google.
  • Реєстрація компанії в каталозі промислових підприємств.
  • Прямі продажі цільовим клієнтам сегменту B2B.
  • Огляди продукції від блогерів та лідерів думок.
  • Пресс релізи для онлайн видань на регулярній основі.
  • SEO просування сайтів підприємства, SERM.
  • Розвиток сторінок соціальних мережах Facebook, Instagram, Twitter.
  • Контент-маркетинг. Створення інфо-поля про користь та переваги послуги чи товарів підприємства.
  • Підтримка збуту: наданням знижок для оптових закупівель, партнерські програми.
  • Розповсюдження друкованих матеріалів та реклама на білбордах.

До засобів просування підприємства відносяться: тематичні виставки, промислові ярмарки, брендинг продукції, спонсорство організацій. Завдяки PR-засобам зміцнюється підприємства позиція в конкурентному середовищі. Саме демонстрація товару на виставці, сприяє збільшеню лояльності споживачів до виробника. Способи комунікації із споживачами сприяють зростанню продажів.

Керівник підприємства завжди звертає увагу на основні метрики ефективності та делегує подібні завдання фахівцям з маркетингу. Серед таких завдань: пошук шляхів реалізації продуктів в інтернеті, рекламування товарів в Google Ads, розкрутка сайту в пошукових системах та ведення соціальних мереж.

Розробка стратегії просування компанії

Просування компанії в інтернеті складається з конкретних етапів. Один із перших - створення стратегії, в якій описують цілі та методи їх досягнення. На основі маркетингових даних приймаються наступні рішення про підбір потрібних методів просування.

стратегія просування компанії

Для створення ефективної стратегії розвитку підприємства потрібно зробити:

  • Детальний аудит ніші допомагає зрозуміти об'єм та кількість гравців середовища. Також стають зрозумілі сценарії та цикли комунікацій з клієнтами.
  • Аналіз конкурентів. Вивчаємо найближчих конкурентів в регіоні та маркетингові заходи, які вони використовують.
  • Аудит промоцій підприємства. Перевіряємо засоби просування, сценарії комунікативних кампаній, аналізуємо поточну ЦА, оцінюємо ефективність рекламних кампаній. Проводиться swot-аудит компанії.
  • Розробка стратегії розвитку компанії. Встановлюються реалістичні цілі, обираються розумні часові рамки, виділяється бюджет на реалізацію стратегії. Фахівці з маркетингу створюють план дій, спрямований на зростання впізнаваності бренду та ріст продажів.
  • Просування бренду підприємства. Фахівці використовують різні канали зв'язку з аудиторією, продукуючи корисний контент для споживачів. Зростає взаємодія аудиторії з брендом компанії, з'являється лояльність.
  • Виконання плану. Спеціалісти розпочинають роботу з сайтом, усуваючи технічні помилки, перевіряючи індексацію проекту. Налаштовують рекламні заходи, тестуючи креативи та оголошення. Використовують сучасні маркетингові інструменту та сервіси, все поєднавши в одну стратегію.
  • Оцінка результатів. Повторення успішних способів просування компанії.
  • Тестування нових гіпотез.

Просування товарів підприємства

склад товарі для просування

Рекламуючи продукцію, підприємство не тільки стимулює збут, а й розширює впізнаваність компанії. У цьому допомагає розповсюдження інформації про переваги та умови продажу. Промислові підприємства, переважно, виконують гуртові замовлення, поставляючи товари власного виробництва за контрактом. Проте, просування товарі може бути результативнішим, а продажі частішими. Для цього можна розмістити товари в каталозі West-info або створити власний інтернет магазин. Торгівля вроздріб, обслуговування покупців - чудовий спосіб здобути довіру клієнтів до бренду виробника.

Просування товарів може здійснюватися за допомогою різних маркетингових стратегій, таких як реклама, просування у соціальних мережах, SEO-оптимізація, розміщення в каталогах, прес-релізи, промо-акції та багато іншого. Метою просування товарів є залучення клієнтів та збільшення продажів продукції підприємства. Для досягнення бажаного результату просування товарів необхідно провести глибокий аналіз ринку та підібрати оптимальні інструменти розкручування.